espacio sideral

Crónicas de Odabac

jueves, 24 de octubre de 2013

El Capità Pau!






No tinc l'hàbit de fer murals, però aquest era un cas especial doncs havia de complir la meva funció de padrina. Després de llargues hores de treball, mantenint equilibris i desacords amb l'escala, el pols a mà alçada.... ha estat un gran satisfacció tornar a retrobar-me amb la meva amiga la pintura, tornar a embrutar-me les mans, la roba, el cabell, la cara... però el resultat a estat gratificant.

No tengo el hábito de hacer murales, pero éste era un caso especial pues tenía que cumplir mi función de madrina. Después de largas horas de trabajo, manteniendo equilibrios y desacuerdos con la escalera, el pulso a mano alzada.... ha sido un gran satisfacción volver a reencontrarme con mi amiga la pintura, volver a ensuciarme las manos, la ropa, el pelo, la cara... pero el resultado a sido gratificante.

No hay comentarios:

Publicar un comentario