espacio sideral

Crónicas de Odabac

jueves, 13 de noviembre de 2014

Proyecto personal




   

Hace un tiempo que empecé este proyecto como reto personal. Este reto, consistía en demostrarme a mí misma que podía empezar y acabar un proyecto, sin cansarme a medio camino para dar salida a otro nuevo.
Finalmente, superé el reto y acabé el proyecto con sus virtudes y sus defectos, pero con gran satisfacción personal.
La historia, está basada en el mundo imaginario de mi infancia, corriendo por la Floresta (la tierra donde crecí) junto con mi amiga Raquel, que la traía loca con el tema de construir cabañas… y hasta aquí puedo explicar, si llega el día que lo haga público, entonces podréis conocer el final.


  
-->
Fa un temps que vaig començar aquest projecte com a repte personal. Aquest repte, consistia amb demostrar-me a mi mateixa que podia començar i acabar un projecte, sense cansar-me a mig camí per donar sortida a un altre de nou.

Finalment, vaig superar el repte i vaig acabar aquest projecte amb les seves virtuts i els seus defectes, però amb gran satisfacció personal.

La historia, està basada en el món imaginari de la meva infància, corrent per la Floresta (la terra on vaig créixer) junt amb la meva amiga Raquel, que la portava boja amb el tema de construir cabanyes… i fins aquí puc explicar, si arriba el dia que el faci públic, llavors podreu conèixer el final.

No hay comentarios:

Publicar un comentario